Geslaagd KLYC-weekend op Antwerp Nautical Event

Beste leden en sympathisanten,

Het Antwerp Nautical Event van 4 en 5 maart was meer dan geslaagd, vooral dankzij de meer dan 15 KLYC-vrijwilligers die zich hebben ingezet voor de promotie van de KLYC als warmste watersportclub van Antwerpen. We zijn trots op hen en dankbaar voor hun inzet!



Het afgelopen weekend konden meer dan 50 enthousiastelingen proeven van de zeilsport onder begeleiding van ervaren KLYC-zeilers.
Deelnemers aan de ‘Gratis Zeilkamp 2023’-wedstrijd maken kans op een gratis zeilopleiding naar keuze. Wie zijn gegevens achterliet, krijgt in alle geval 25 euro korting bij  inschrijving voor een KLYC-zeilkamp naar keuze.



En tot slot was er Kapitein Piet, de skipper van de Polygala die met 6 Bekende Vlamingen de oceaan overzeilde. Hun avonturen in ‘Over De Oceaan’ zijn nog altijd te bekijken op Streamz. Vanavond maandag 6 maart is de laatste aflevering te zien op Play 4 waarin de KLYC weer eens in beeld komt!



Voor meer sfeerfoto’s van huisfotograaf Erwin kan je hier terecht. Dank aan Nassau, de sponsors en de vele gasten om er samen met alle KLYC’ers een prachtweekend van te maken.

Met sportieve groeten,

Het KLYC-bestuur

Deel dit bericht:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Lees meer nieuws

3de EmergenSEA – Veiligheidsdag 

3de EmergenSEA – Veiligheidsdag  Op zaterdag 8 februari organiseert het RYCB Race & Rescueteam voor de derde keer de EmergenSEA – Veiligheidsdag in Antwerpen.  Preventie voor

Boot Düsseldorf 2025

19 januari 2025: Boot Düsseldorf is een begrip en ook in 2025 vullen de exposanten opnieuw ruim 17 expositiehallen met de mooiste watersportproducten! Daarom organiseren

KLYC: Wijndegustatie

KLYC WIJNDEGUSTATIE EIND NOVEMBER We nodigen jullie tevens uit in ons clubhuis aan de Schelde voor een sfeervolle nocturne “wine tasting” op vrijdag 29 november. WAT MAG JE

KLYC: Zalm-Actie

Eindejaarsacties 2024 – Steun de KLYC en geniet van exclusieve lekkernijen! Ter gelegenheid van het 90-jarig jubileum van de Koninklijke Liberty Yacht Club organiseren we